poniedziałek, 3 lipca 2017

NAJBARDZIEJ WYCZEKIWANE PREMIERY I ZAPOWIEDZI POLSKICH KSIĄŻEK


Przez ostatnie kilka dni bacznie obserwuje profile facebook'owe naszych rodowitych pisarek i z ogromną uciechą widzę, jak przybywa ilość zapowiedzi powieści obyczajowych, które będę musiała przeczytać. Ogromnie się cieszę, że polskie autorki są tak kreatywne i z taką pasją piszą przepiękne historie na które czekamy z ogromną niecierpliwością. Zebrałam kilka informacji, chcą się podzielić nimi z wami. Mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu :)

źródło: facebook autorki
AGNIESZKA LINGAS-ŁONIEWSKA 
Właśnie zdradziła na swoim facebook'u, że w październiku ukaże się jej nowa powieść, oraz że tytułu jeszcze nie poda. Ahhh jaka szkoda, byłoby o czym myśleć ;p Nie mniej, napisała jednak, iż fabuła "w pełni oddaje mroczną historię", którą dla nas przygotowała. Samo to zdanie sugeruje, że możemy spodziewać się mega petardy! Jeszcze tylko trzy miesiące...

Autorka wspominała też na swoim profilu o kontynuacji powieści "Szósty", która ukazać ma się w lutym 2018 roku. 

ELŻBIETA RODZEŃ
Autorka pokazuje okładkę najnowszej książki, której premiera odbędzie 17 lipca tego roku! Szata graficzna powieści wręcz magnetyzuje swoją tajemniczością, a opis zdradza mroczne wątki życia bohaterów. Jestem 100% pewna, że ta książka powali mnie na kolana.


IZABELLA FRĄCZYK

Przeczytałam kilka książek autorki i prawie za każdym razem byłam zachwycona. Tak było również po pierwszej skończonej części trylogii o Stajni w Pieńkach. Od razu chciałam zacząć czytać drugi tom, na szczęście pisarka nie kazała długo na niego czekać. Już 11 lipca będzie można kupić w księgarniach "Spalone mosty". Jak ja się cieszę z tego powodu :D


KATARZYNA MICHALAK
Moja imienniczka idzie jak burza, co chwilę ukazuje się jej nowa powieść, jednak z największą niecierpliwością czekam na czwarty tom "Serii kwiatowej", która będzie miała cudowną okładkę i będzie kontynuacją przepięknej historii. Mam nadzieję, że pisarka wstawi do fabuły sporo zwrotów akcji i zaskakujących sytuacji, tak jak to zrobiła w "Ogrodzie Kamili". Niestety premiera planowana jest dopiero na jesień tego roku.  

AGATA CZYKIERDA-GRABOWSKA
Na jesień ukaże się w księgarniach również powieść Pani Agaty. Okładka jest tak intrygująca, że kompletnie nie wiem czego się spodziewać. Nie żebym się obawiała, wręcz przeciwnie. Jestem pozytywnie zaskoczona. Opis nie zdradza zbyt wiele, dlatego jestem tak cholernie zaciekawiona! Co to będzie za powieść?! ;p

DOROTA GĄSIOROWSKA
Dopełnieniem tylu świetnych zapowiedzi jest nowa książka Pani Doroty, której znakiem rozpoznawalnym są fabuły obyczajowe z wątkami tajemnic rodzinnych i historii sprzed lat. Piękne opisy scenerii i niesamowite losy kilku pokoleń, aż proszą o przeczytanie. Do tego przepiękne okładki, w których zakochujemy się od pierwszego wejrzenia. Premiera zapowiedziana jest już na 19 lipca :)


Czy Wy też czekacie na prezentowane książki, tak samo mocno jak ja? 






7 komentarzy:

  1. Muszę w końcu zabrać się za "Zacisze Gosi", skoro pojawi się już czwarta część, chociaż "Ogród Kamili" był średnią powieścią... Do tego "Pod skórą" bardzo mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam różne opinie o "Kamili", ja jednakże już w połowie powieści się zakochałam, Moim zdaniem to najlepszy tom z całej serii :D

      Usuń
  2. "Pod skórka" przeczytałabym bardzo chętnie, mam dobrą opinię na temat książek autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na Pod skórą i właśnie czytam nową książkę Agnieszki, jest moc :) Natomiast jeśli chodzi o pozostałe tytuły, z pewnością sięgnę po Rodzeń, bardzo lubię jej historie. A książka pani Frączyk ma zjawiskową zdjęcie na froncie, szkoda, że tak rzadko wykorzystuje się konie na okładkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką powieść Agnieszki. bo jestem ciekawa? Co do Rodzeń, zakochałam się w jej obu ostatnich powieściach. Pani Izabella ma nie tylko piękne okładki, ale świetne historie :)

      Usuń
  4. A ja zapraszam Cię do mnie, gdzie właśnie trwają zapisy do Book Tour z powieścią Sandry Nowaczyk "Friendzone" ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli lubisz mojego bloga, to zostaw po sobie ślad w postaci komentarza :)