niedziela, 29 października 2017

"PRAWDZIWA MIŁOŚĆ" TOM 3. KRYSTYNA MIREK [RECENZJA]



Po raz ostatni zagłębiamy się w tajemniczy świat zamkowych intryg i romansów mieszkańców zamku Cantendorf. Krystyna Mirek trzeci już raz porywa nas niespodziewanymi losami hrabiego Aleksandra, rudowłosej Kate, przerażającej wiedźmy Alice, samolubnej gosposi czy przebiegłej Izabelli. Czy i tym razem będziemy mieć kaca książkowego, który nie pozwoli nam iść spać?

Uwielbiam czytać sagi tom po tomie, gdyż wtedy za jednym machnięciem poznaję pełną historię i nie zastanawiam się zbyt długo, co będzie dalej. Saga rodziny Canderfów zafascynowała mnie tak mocno, że z czysta przyjemnością pochłonęłam całą trylogię od razu. 

W trzecim tomie poznajemy w końcu długo skrywany przez Gospodynię sekret dotyczący pochodzenia hrabiego. Sam Aleksander staje w obliczu wyzwania, czy daną wiedzą podzielić się ze światem poświęcając wszystko co posiada, czy może zatrzymać tą informację tylko dla siebie. Tym bardziej, że gosposia jest umierająca, więc tajemnica może pójść w zapomnienie, ale czy to nie skrzywdzi innych osób?

W tym samym czasie ukochana Kate walczy z chorobą, która wręcz doprowadza ją do kresu sił. Z pomocą przychodzi Alice. Czy wiedźma ma wystarczającą “moc” by uzdrowić dziewczynę? I czy dramatyczne przeżycie spowoduje inne spojrzenie na świat i miłość?

Lady Adler z kolei ma się dobrze jak nigdy. Ciąża jej służy lepiej, niż by się spodziewała, czym jest bardzo zaskoczona. A dziecko, które rośnie w jej łonie, powoduje u Izabelli niespodziewane pokłady miłości i szczerości. Kobieta zaczyna wątpić w swoje dotychczasowe postępowanie, zastanawiając się czy mogłaby żyć jako uboga pani domu, uczciwie pracując w sklepie z tkaninami. Czy Lady Adler wybierze prawdziwą miłość czy spokojne i dostatnie życie? Tego wszystkiego dowiecie się po przeczytaniu „Prawdziwej miłości”.

Długo opierałam się przed przeczytaniem tej trylogii, teraz jednak stwierdzam, że niepotrzebnie obawiałam się. Saga okazała się genialną powieścią, którą powinna przeczytać każda kobieta. Historia ta jest pełna miłości, nadziei, smutku i co najważniejsze niesie przesłanie, że pieniądze szczęścia nie dają.

Tutaj przeczytasz fragment powieści :)

Moja ocena: 9/10

Tytuł: Prawdziwa miłość
Autor: Krystyna Mirek
Cykl: Saga Rodu Cantendorf. Tom 3
Gatunek: Obyczajowa, Romans historyczny
Wydawnictwo: Edipress
Ilość stron: 360

Tajemnica zamku **Cena szczęścia *** Prawdziwa miłość










2 komentarze:

  1. Mam za sobą dopiero jedną powieść autorki, która bardzo mi się podobała, także na pewno sięgnę po więcej. Jednak akurat ta saga nie intryguje mnie na dzień dzisiejszy, więc rozejrzę się za innym tytułem Mirek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sądziłam, że nie będzie ciekawa, a okazała się genialna. moim zdaniem, to najlepsza historia autorki.

      Usuń

Jeśli lubisz mojego bloga, to zostaw po sobie ślad w postaci komentarza :)